- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Verzending en levering
- Ruilen en retourneren (retourbeleid)
- Betaalmethoden
- Contact en veelgestelde vragen (FAQ)
- Privacybeleid
- Garantie & klachten
- Disclaimer
- Sitemap
Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij vinden altijd een geschikte oplossing voor u.
Leidt dit echter toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor vragen en opmerkingen
Neem contact op via email. Doorgaans binnen 24 uur reactie.
Intercella B.V.
Karel du Jardinstraat 29-1
1072SE Amsterdam
Nederland Bekijk op Google Maps
NL863864995B01
86112023